close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הסרת סרחי עור ונגעי עור בלייזר - במרכזים המובילים בפריסה ארצית

מערכת שורשכב סיוון, תשפ14/06/2020

מהם סרחי עור? מהו הטיפול הטוב ביותר להסרת נגעי עור? מהם יתרונות טיפול הסרת סרחי עור ונגעי עור בלייזר? היכן ניתן לעבור את הטיפולים המתקדמים ביותר להסרת נגעי עור בלייזר?

תגיות:
צילום: pixabay
לאנשים רבים יש נגעי עור מסוגים שונים על פני הגוף ביניהם : סרחי עור, שומות, יבלות ונקודות חן. לרוב, אין מדובר בבעיה רפואית אך לעיתים, נגעים אלו מפריעים אסתטית ואף פיזית כאשר הם מתחככים בתכשיט או בחזייה או מפריעים בעת הגילוח. רוב נגעי העור הם שפירים ואינם סרטניים אך במקרים בהם מדובר על נגעים קדם סרטניים או סרטניים, יתאפיינו הנגעים בגדילה מהירה, שינויי צבע וצורה, דימום וכאבים. המרכזים האסתטיים של אתר דוקטור חן מאפשרים הסרת נגעי עור באמצעות השיטות
צילום: pixabay
המתקדמות ללא סימן או צלקת. טכנולוגיות הלייזר המתקדמות, מאפשרות התאמת טיפול במדויק לסוג הנגע, צורתו ועומקו וזאת, בכדי לקבל תוצאה אסתטית טובה ביותר למראה עור אחיד וחלק.

מהם נגעי עור?
נגעי עור הם נגעים על פני העור וביניהם : שומות, נקודות חן, סרחי עור ("פלולות") גידולים שפירים בעלי מרקם אשר צומחים מתוך העור בעיקר בצוואר ובאזור העפעפיים, ליפומות (רקמות שומניות שצורתן כדוריות והן גדלות מתחת לעור) פפילומות (יבלות באזור הפנים) קסנטלזמות (ציסטות שומניות צהובות בזווית העפעפיים) ועוד נגעי עור כולל שומות ונקודות חן. לרוב, נגעי עור אלו אינם מסכנים אותנו בריאותית אך הם עשויים להפריע אסתטית או פיזית בעת גילוח או ענידת תכשיט. הטיפול בלייזר לנגעים שפירים מונע ניתוח וכאבים מיותרים וחוסך תפרים ותופעות לוואי כמו בטיפולים הכרוכים בהתערבות כירורגית.

הסרת סרחי עור ונגעי עור בלייזר
הסרת נגעי עור שפירים מתבצעת באמצעות טכנולוגיות הלייזר המתקדמות ביותר ברשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן. בהליך זה, נצרב נגע העור באמצעות קרני הלייזר המותאמות לגודלו ומיקומו של הנגע. קרני הלייזר מייבשות את הנגע ולאחר הטיפול מתחיל הליך החלמה טבעי של העור כשבמהלכו מתחיל הנגע להתקשות, להתייבש, להתקלף ובמהלך הזמן מתחדש העור במראה אחיד, חלק, ללא סימן או צלקת.

יתרונות טיפול הסרת נגעי עור בלייזר
- דיוק – ייחודיות הטיפול בלייזר היא בהתאמת סוג הטיפול לסוג הנגע. הטיפול מאפשר שליטה על אורך הגל ומידת החום במכשיר כך שמצד אחד הוא יוצר גלד בתהליך הצריבה ומצד שני הגלד יהיה שטחי בלבד ולא פוגע בשכבה התחתונה של העור ועל ידי כך בתהליך החלמה של הגלד יתחדש העור עד שיגיע למרקם אחיד וחלק.
- ללא צלקת, ניתוח או כאב – הודות להליך המבוקר של הלייזר. התוצאה מבחינה אסתטית היא הטובה ביותר וזאת בהליך פשוט וידידותי שאינו כרוך בכאבים.
- זמן החלמה- ניתן לחזור לשגרה עוד ביום הטיפול. יתכן ותהיה אדמומיות קטנה עד שהעור יחלים ויתחדש.
- עלויות- מחיר הסרת נגעי עור בלייזר הוא יחסית נמוך בהשוואה לשיטות אחרות כגון ניתוח כירורגי והיתרון המרכזי הוא שככל שכמות הסרת נגעי עור גדולה יותר כך יפחת מחיר הטיפול פר נגע משמעותית.
- טיפול בכל סוגי נגעי העור- טכנולוגיית הלייזר מאפשרת הסרת כל סוגי הנגעים גם שטוחים וגם בולטים ביעילות ומהירות כגון נקודות חן, שומות, נגעי עור, סרחי עור ("פלולות") קסנטלזמות , קונדילומה , יבלות, פפילומה ועוד

- תוצאות- ללא כל ספק, במבחן התוצאה הטיפול בלייזר בהשוואה לשיטות אחרות נחשב לטוב ביותר ומשאיר את העור אחיד וחלק.
יש לכם צורך בהסרת נגעי עור? קבעו פגישה ללא התחייבות וללא תשלום עם המרכזים של אתר דוקטור חן וקבלו ייעוץ והדרכה אודות טיפול הסרת סרחי עור ונגעי עור בלייזר בהתאמה אישית לסוג הנגע לקבלת תוצאות מושלמות ללא צלקות וללא סימן במחירים האטרקטיביים ביותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה